Veelgestelde vragen
Wat zijn de betaalmethoden bij SISTHINGS?
U betaalt online veilig met iDeal, Creditcard en Bancontact
Naar welke landen versturen jullie?
Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is momenteel gratis in Nederland vanaf bestellingen boven €75. Onder dit bedrag betaalt u €4,25. Verzending naar België kost €6,95 en is gratis bij bestellingen vanaf €85.
Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Het is niet mogelijk om je bestelling op te halen.
Ik wil graag een item bestellen, maar de maat of het item is uitverkocht. Komt deze nog terug?
We doen ons best om populaire items weer aan te vullen. Helaas komt niet altijd alles meer terug. Volg de social media kanalen om op de hoogte te blijven van items die back in stock zijn! Daarnaast kunt u een e-mail sturen naar info@sisthings.nl met het product en uw maat, zodat u van ons een e-mail ontvangt als het product weer op voorraad is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat een bestelling is geplaatst, wordt deze direct verwerkt. Het is niet mogelijk om de bestelling nog te annuleren.
Ik heb een pre-order geplaatst samen met items die wel op voorraad zijn. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer u een item als pre-order hebt besteld samen met items die wel op voorraad zijn, zullen wij het pakket verzenden zodra alles compleet is.
Kun je een kortingscode gebruiken bij Sisthings?
Een kortingscode is te gebruiken in onze webshop. Deze worden door onszelf uitgegeven via de social media kanalen of staan op de homepage van de website. Een kortingscode kun je invullen tijdens het afrekenen. Er is één kortingscode geldig per bestelling.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij zorgen dat uw bestelling snel wordt klaargemaakt. Wanneer een bestelling voor 16:00 uur wordt geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace code van PostNL.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Indien het bedrag wel van uw rekening is afgeschreven en de bevestiging is niet ontvangen (check ook de spam folder!) stuur dan een mail naar info@sisthings.nl.
Er mist iets in mijn bestelling of er is een item kapot. Wat moet ik doen?
U kunt dit binnen 24 uur aan ons laten weten door een mail te sturen naar info@sisthings.nl. We zullen altijd een passende oplossing bieden.
Wat zijn de voorwaarden indien ik een item wil retourneren?
- Het item dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retour te worden gestuurd.
- Items moeten in de originele staat worden geretourneerd. Het gemakkelijkste is om onze verpakking opnieuw te gebruiken.
- Items mogen niet gedragen zijn.
- Het prijskaartje moet nog aangehecht zijn.
- Items bevatten geen make-up vlekken.
De wijze waarop u een pakket terug kan sturen, staat beschreven op de pagina retourneren.
Wat zijn de kosten voor retourneren?
De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van een retour. Het ligt aan de verzendmethode wat u betaalt voor een pakketje (€6,95 voor een regulier pakket bij PostNL en €4,15 voor een brievenbuspakketje). Via de website van PostNL kunt u zelf een label aanmaken.
Let op: stuur ons altijd de track & trace code toe, zodat wij het pakketje kunnen volgen. Dit is tevens uw bewijs van afgifte.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als wij het item in goede orde hebben ontvangen, verwerken we dit binnen 7-14 dagen. Wij sturen u een e-mail om u te laten weten dat we het pakketje hebben ontvangen en het aankoopbedrag naar u hebben teruggestort.